Průběh zakázky
1. Úvodní schůzka
- Seznámení obou stran
- Seznámení se s prostorem, vašimi představami, nároky a životním stylem
- Vyměření prostoru
- Předání základních informací o průběhu zakázky
2. Vypracování cenové nabídky a její odsouhlasení klientem
3. Vypracování prostorového uspořádání
- Navržení přesného uspořádání nábytku
- Určení zón a jejich funkcí
- Zohlednění ergonomických pravidel a vašich požadavků
- Předání předběžného prostorového uspořádání klientovi (půdorysu)
4. Rozpracování vítězné varianty
- Určení barevného spektra
- Odsouhlasení jednotlivých kusů nábytku, osvětlení, dekorací, solitérů….
- Určení stylu, nálady, atmosféry
5. Předložení kompletního návrhu interiéru
- Předání 3D návrhů interiéru z několika úhlů pohledu (minimálně 4 pohledy)
- Doporučení na osvědčené dodavatele, odkazy na nákup komponent
- Konečná fakturace
6. Další možné práce související s realizací (fakturovány samostatně)
- Vyhotovení detailního nákresu nábytku pro stolaře (v případě nábytku na míru), nebo aktivní konzultace se stolařem
- Služba asistence při nakupování
- Dotvoření (změna počtu členů domácnosti, nový domácí mazlíček, změna potřeb dětí související s věkem, změna zdravotního stavu apod.)